پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو
سرخط خبرها

از استعفای مشکوک عنایتی تا خداحافظی سرآسیایی| مربیان مشهدی در استقلال و پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۱۱۱۱۷۳
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
از استعفای مشکوک عنایتی تا خداحافظی سرآسیایی| مربیان مشهدی در استقلال و پرسپولیس؟
در دو روز اخیر مربیان مشهدی لیگ برتری از سمت‌های خود استعفا دادند تا شایعات رنگ و بوی دیگری بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالیکه تنها ۴ روز از پایان لیگ برتر می‌گذرد، مربیان مشهدی حاضر در لیگ برتر بیست و یکم از سمت‌های خود استعفا دادند.  

رضا عنایتی که هوادار را از لیگ یک به لیگ برتر رساند و در نخستین تجربه این تیم در لیگ برتر موفق شد بین ۱۰ تیم برتر جدول قرار بگیرد، با انتشار یک استوری از این تیم خداحافظی کرد.  

از سوی دیگر مجتبی سرآسیایی که در ۷ هفته آخر هدایت فجر را به عهده داشت و نتوانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، عطای حضور در شیراز را به لقایش بخشید و از همراهی این تیم در لیگ یک امتناع کرد.

در خصوص رضا مهاجری هم که موفق شد نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کند، شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه قرار است فصل بعد در نفت آبادان کار کند و جانشین علیرضا منصوریان شود.

راجع به ۲ مربی اول یعنی عنایتی و سرآسیایی نیز شایعات عجیبی مطرح شده که بعید نیست رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد.

عنایتی جانشین مجیدی/ سرآسیایی در پرسپولیس!

شنیده می‌شود اگر جواد نکونام که رابطه خیلی خوبی با آجورلو دارد، پیشنهاد جانشینی مجیدی را نپذیرد، رضا عنایتی گزینه نخست داخلی آبی‌ها برای لیگ برتر بیست و دوم خواهدبود.

در آن سو از اردوی رقیب استقلال هم خبر می‌رسد که جدایی حمید مطهری از پرسپولیس با وجود سلسله تکذیب‌ها قطعی شده و این مربی دیگر نمی‌خواهد به عنوان دستیار در لیگ برتر فعالیت کند.  

پیشنهاد نساجی جدی است و مطهری بدش نمی‌آید در نخستین تجربه سرمربی گری، بعد از دستیاری جلالی و گل‌محمدی به عنوان مرد اول نیمکت تیمش در لیگ برتر حضور یابد.

اگر مطهری از پرسپولیس جدا شود، مجتبی سرآسیایی گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای دستیاری در پرسپولیس است. سرآسیایی در دوران حضور گل‌محمدی در مشهد، سرپرست تیم پدیده بود و روز‌های خوبی را در کنار هم تجربه کردند.

بعید نیست که این خاطره خوب، باعث شود تا سرآسیایی را روی نیمکت پرسپولیس ببینیم. سرآسیایی پس از جدایی گل‌محمدی، سرمربی پدیده شد و اتفاقا توانست پروژه نیمه تمام سرمربی این روزهای پرسپولیس را تکمیل کند و فوتبال خراسان را برای نخستین بار راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کند.

او پس از اینکه حمیداوی خواهان دخالت مستقیم در ترکیب تیم شهرخودرو شد، عطای حضور در شهرخودرو را به لقایش بخشید و در حالیکه تیمش هم امتیاز با سپاهان در رده دوم جدول قرار داشت، استعفا کرد.

پس از شهرخودرو، سراسیایی به سیرجان رفت تا به مجید جلالی برای بقای گل گهر کمک کند. موفقیت در گل گهر منجر به ادامه همکاری سرآسیایی با تیم‌های کرمانی شد.

او فصل بعد به مس رفسنجان تازه صعود کرده به لیگ برتر پیوست تا دستیار اول ربیعی باشد. نتایج خوب مس رفسنجان با اضافه شدن سرآسیایی به کادر فنی مس آغاز شد و در نهایت مسی‌ها شگفتی ساز لیگ بیستم شدند.

بازیکن اسبق پیکان، پیام و ابومسلم با آغاز لیگ برتر بیست و یکم دستیار امیر قلعه نویی در گل گهر شد، اما این همکاری از هفته ۲۳ پایان یافت و سرآسیایی سرمربی گری فجر را پذیرفت و جانشین معدنچی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->